Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Aaron71

6. 1. 2010 20:42
Problémy jste popsal

Lichva, demotivující sociální systém a exekuce. Rekvalifikace je jedna z možností, ale není všelékem. Vzdělání, vzdělávání a internet. Pokud bude mít každý gramotný Rom internet, stane se Váš hlas dominantním. Dnes je menšinovým, ale i za něj díkR^

0 0
možnosti
B

bull.terrier.pro.cenzora

6. 1. 2010 20:37
Karma

a nemám co dodat. Ti, co mě zde znají ví, že obvykle do tohoto tématu kafrám, ale tentokrát mlčím ;-)

0 0
možnosti
UF

Antexio

6. 1. 2010 20:36
Jste nadějí, že tenhle národ

pochopí, že romové nejsou jen paraziti na sociálním systému, ale občas i normální a slušní lidé jako Vy. Navíc je dobře, že tento článek napsal rom, protože kdybych ho napsal já jako člen majority už mi na desku multikulti magoři píšou, že jsem nácek. Přeji krásný den :-)

0 0
možnosti
D

DanielPuschman

6. 1. 2010 20:10
tradičně karma

" Bratři alou do škol a do rekvaliačních kurzů, vzdělání otvírá možnosti!"

A tohle do kamene tesat.

0 0
možnosti
L2

Livrak 2

6. 1. 2010 20:01
Dobrý

Vy jste člověk, kterej vám cikánům může opravdu pomoct. Jakej obrovskej rozdíl mezi váma a např. divným panem Kmeťem. Víc takovejch jako vy.

0 0
možnosti
Č

čhavo

6. 1. 2010 19:49
Ok,

souhlas pane kolego, odmítám vodit za ručičky cikánské lubňa,čorkaře a podvodníky,to ať dělá PČR,má to v popisu práce.Zákon platí pro všechny.

Je pravdou,že dost Romů nechce pracovat, ale musíme říct taky i B.

Kdo za to může ? Jistě oni sami,ale také i tato garnitura po novembri 89. Když cikáni zjistili,že dostanou love pro nic za nic, proč by chodili na šichtu. Vždyť to taky popisujete.Pracuji již 32 roků,a nikdo mě nepomohl. kdo chce,ten si práci vždy najde! Ještě k tomu názvu Cikáni a Romové- je mi šumafuk,jak kdo koho nazývá.

Každý má svoje jméno a příjmení,nebo snad ne ? V USA je každý Američanem.

V našem " ráji to na pohled " to jaksi nejde, furt se dělíme na my a oni. Je mi z toho už na blití. Jinak máte mou karmu.R^!!

0 0
možnosti
DRH(

Drahomir Radek Horvath (D.H.R)

6. 1. 2010 19:53
Re: Ok,

Za karmu díky kolego :-)

0 0
možnosti
DRH(

Drahomir Radek Horvath (D.H.R)

6. 1. 2010 19:39
to killy

 Víte Já potencionální machynace a levárny nevylučuji takřka v ničem. Taky jsem viděl spoustu věcí a tak by mě málo co dokázalo překvapit. Nadruhou stranu pořád doufám, že člověk prostě nezaměstnanost bude brát jako ponižující situaci a získání práce mu bradu hrdě vztyčí vzhůru..... Idealista?.. Optimista!

0 0
možnosti
N

navoi

6. 1. 2010 19:37
výchova

Všechno je o výchově. Pokud romové už v dětství uvidí, že jejich rodiče nepracují a tudíž ani své děti k práci nepovedou, nemůžeme očekávat, že z nich něco kloudného vyroste. Ale to je pravda pro každé etnikum. Podle mě by opravdu mohlo být řešením (jak už tu někdo naznačil) přestat dávat lidem na podpoře po jisté době peníze. Když člověk nemusí, nebude. Když musí, bude.

Všímala jsem si lidí, co pracovali jako dělníci po Praze, třeba opravovali koleje, silnice, a podobně. Většina z nich byli romové. To mi dodalo optimismu, že jsou i pracovití romové. Ale tohle nikdo na diskuzi k příspěvkům o romech zde na idnesu nezmínil. Tyto diskuze (obzvlášť k článkům o Natálce) jsou z větší části rasistické. A dost často se svůj rasismus ani nesnaží skrývat. Stydím se za takové lidi.

Díky za váš blog. Hodně štěstí.

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

6. 1. 2010 19:22
Pane Horváthe,

potkat Vás, klobouk před Vámi smeknu a kdybych ho neměl, jenom kvůli Vám bych si ho běžel koupit. Jste chlap podle mého gusta. Držím pěsti, ať Vám lidi kolem Vás oplácejí stejnou mincí. Hodně štěstí.R^R^R^

0 0
možnosti
ZM

ZdeněkM

6. 1. 2010 20:03
Re: Pane Horváthe,

Dobrý den, nezbývá mi jen souhlasit a smeknout. Nejní to poprvé co jsem narazil na Cikána, který měl celkem správné názory. Ale poprvé vydíl jak to někdo i napsal. U nás na směně pracuje jedem cikán a musím smeknout podruhé. Je to machr a hodně lidí se chodí k měmu radit. Konečně někdo kdo dokázal zamect před svým prahem.R^R^[>-]

0 0
možnosti
R

rafol

6. 1. 2010 19:18
Vazim si Vas

Pane Horvathe, vazim si Vas. Skoda, ze Vas takovych neni vice!

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3961x
"Většina Romů se zaměřuje jenom na svůj problém a všechno hodnotí ze svého pohledu. My jsme chudáci, my neseženeme práci, naše děcka jsou ve škole špatný... Málokdo se ptá, co může zlepšit on sám."
Za svými názory si stojím a proto kdykoliv:
e-mail(horvy00@seznam)
mob.(739312147)
Skype(D.H.Radek)

Seznam rubrik