Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

falm

19. 2. 2011 2:50
I ty....Gaidžine?

Jako spravny hrdina jste pod tim blogem neotevrel diskusi.

Kdyz sam na to moralne nemate, tak neplivejte!

Zbytek toho, co si o Vas myslim ,je na dozivotni vyskrtnuti z Pionyra, SSM a KSC.

0 0
možnosti
DRH(

Drahomir Radek Horvath (D.H.R)

16. 1. 2011 17:45
for all

Ti pro které je druhý text nečitelný , nechť mě kontaktují na email: horvy00@seznam.cz a Já mohu zaslat čitelný, nafocený (scanovaný) tex k pročtení. Je to celkem zajímavé vědět jak vnímali Romy v Děčíně tehdejší Úřady 8-o

0 0
možnosti
DK

dakram1

16. 1. 2011 14:42
Děkuji...

Děkuji za článek...ale nezdá se vám, že 40 let se přešlapuje na místě? Čili 40 let se diskutuje. Víte..jsem už důchodkyně...ale na rovinu...aby mé děti studovali...tak to nebylo zadarmo ani dřív...aby chodili do školy...učili se...to také nešlo samo....a celkem jsem od nikoho nemohla nic čekat...Pro mne bylo heslo...dostalas přes tlapky..zvedni se a jdi dál...V

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3961x
"Většina Romů se zaměřuje jenom na svůj problém a všechno hodnotí ze svého pohledu. My jsme chudáci, my neseženeme práci, naše děcka jsou ve škole špatný... Málokdo se ptá, co může zlepšit on sám."
Za svými názory si stojím a proto kdykoliv:
e-mail(horvy00@seznam)
mob.(739312147)
Skype(D.H.Radek)

Seznam rubrik