Diskuse

Public enemy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

MaléPivo

22. 12. 2010 9:48
pan Vandas

No určitě to není hlupák, ale trochu mi nesedí jeho agresivní odpovědi, tak nějak z toho čiší, že si příjde utlačován a brání se jak nakopnutý pes.

0 0
možnosti

Gaspard

26. 8. 2010 15:47
Jste čím dál lepší!

Při čtení vašeho blogu jsem si vzpomněl na jednoho podobného "zuřivého reportéra". Jmenoval Egon Erwin Kisch.

0 0
možnosti
B

bullterrier.se.neusmiva

26. 8. 2010 14:06
Já si myslím, že nejlepší službu tomu,

aby slušní lidé chtěli vystěhovat cikány třeba na Měsíc, dělá třeba tlupa cikánů terorizující v létě koupaliště a se kterými nikdo nic nenadělá (osobní zkušenost tohoto léta). Tam i ten největší multikulti fanatik se musí zamyslet a normální lidi to jen utvrdí v jejich názoru na cikány. Těžko těmto lidem budete vysvětlovat, že cikáni jsou vlastně hodní. Mimochodem, cenzor mi příspěvek s touto tématikou smazal. Co oči nevidí, srdce nebolí. Dám jej za tento, třeba se od doby deportací z Francie a Itálie něco změnilo.

0 0
možnosti
B

bullterrier.se.neusmiva

26. 8. 2010 14:13
Re: Já si myslím, že nejlepší službu tomu,

Co cenzorovi vadilo, aniž by navrhl řešení:

Včera jsem byl poprvé letos na veřejném koupališti, které znám z dřívějších let jako pohodové. Nějak moc se tam černalo. Rozhlas každou půlhodinu vyzýval návštěvníky, aby si hlídali svoje věci, ve frontě na pivo jsem dvakrát slyšel otázku "Neodevzdal tady někdo peněženku? Asi se mi ztratila" a holka za pultem vždy vyprskla ve smích, že nikdo takový se zde nenajde. Dvakrát volali na cikány Policii. Zajímalo by mě, co by multikulťáci navrhli provozovateli jako řešení, aby cikáni nevypudili normálmí slušné lidi? Klubové zařízení není dost dobře možné. Podle mě je jediná možnost zakázat pobíračům dávek vstup na takto placená místa.

0 0
možnosti

lubossula

26. 8. 2010 9:19
a ted zkuste

rozhovor treba s Filipem...Jiste z toho take vyjde, jaky je to demokrat, lidumil..... Umite si predstavit, kdyby vam Vandas rekl, ze je nacista, ze DS je nacisticka???? Snad jste to necekal. Ja ho za nacka povazuji.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3961x
"Většina Romů se zaměřuje jenom na svůj problém a všechno hodnotí ze svého pohledu. My jsme chudáci, my neseženeme práci, naše děcka jsou ve škole špatný... Málokdo se ptá, co může zlepšit on sám."
Za svými názory si stojím a proto kdykoliv:
e-mail(horvy00@seznam)
mob.(739312147)
Skype(D.H.Radek)

Seznam rubrik