Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Deliveres

31. 5. 2010 4:39
Při hledání zaměstnání

by se neměl brát ohled na to, kdo je jakého etnika nebo národnosti. Pokud někdo chce pracovat a umí to co chce dělat, měl by práci dostat. A o tom, zda romové chtějí dělat se nehádejte a jděte se zeptat těch, které potkáváte s plnými taškami jídla (za naše peníze) u supermarketů.

0 0
možnosti

danastol

30. 5. 2010 13:34
nemáte pravdu

mám kolem sebe mnoho jak se říká cikánů a vím, že chtějí pracovat a jsou nešťastní, třeba, že firma nemá zakázky, nebo je nějaký problém a oni musí být doma, Shánějí si brigády , aby zaplatili své půjčky.-Chtějí mít televizi a slušně žít.Už znají systém exekutorů a ví, že by se jim to nevyplatilo.A znám takové, co skupují děti, aby mohli žít z dávek a nemakat.I když práci bysi určitě našli.Tak je nehažte do jednoho pytle.Kdyby chtěli pracovat, tak budou nebo budou muset.Takhle se tu rozrůstá jako podhoubí center pro řešení této otázky, a je to pouze drahý byznys.Rv

0 0
možnosti

Drahomir Radek Horvath (D.H.R)

30. 5. 2010 15:03
Re: nemáte pravdu

 To píšete mě????? Já sám jsem Cicigán tak mi nepište, že hážu své lidi do jednoho pytle!!!! V článku jasně dodávám: NĚKTEŘÍ, MNOZÍ, SPOUSTA, atd. nikdy nepíšu Romové jako celek jsou takový nebo onací. Mě nejde o pošpinění vlastního národa, mě jde o obrození vlastního národa takže si nejprve ujasněte co komu píšete.

 Bože lidi neurážejte mojí inteligenci podsouváním přízemních názorů. Děkuji;-€

0 0
možnosti

bullterrier.se.zase.smeje@seznam

30. 5. 2010 11:01
Víte, co by mě zajímalo?

Jak poznáte cikána, aby jste mohl říct, "ano, místo bylo pro cikána, zaměstnavatel má slevu na dani"? V občance to není, každá evidence byla potírána. Pokud to tedy bude jen na podkladě toho, že někdo přijde a řekne "já jsem cikán", jak zajistíte, aby to byl skutečně cikán a ne podvodník? Podle barvy pleti, například od určitého odstínu do jiného? Co když do něj zapadne i někdo, kdo podle vás cikán nebude? Na úřadu se to dá ještě poznat podle decibelů a děcek kolem, ale co když to bude třeba zakřinutý jedinec, který má jen dvě děti? Pak už to nebude cikán? Dokud se nevyjasní toto, jsou jakékoliv úvahy zbytečné. Dnes to funguje u dotací tak, že je to na slovo. "Zastupuji cikány", "tady máš deset milionů", ale jak to bude moci vykazovat zaměstnavatel?

0 0
možnosti

Johannh

30. 5. 2010 11:06
Re: Víte, co by mě zajímalo?

Je opravdu nutné chytat autora za slovo? Píše tu z pohledu Cikánů, tak ho prvotně zajímá přínos pro jeho etnikum. Jasně ale také psal o dlouhodobě nezaměstnaném... Myslím že je dobré článek přečíst, pochopit smysl a pak reagovat. A poselství článku mi přijde dost jasné a hlavně pro moji zem nadějné.

Ostatně jako jeden z mála si všímá nebezpečí práce načerno.

0 0
možnosti

Johannh

30. 5. 2010 10:59
Karma,

skvěle řečeno.R^

0 0
možnosti

Petr z Bologni

30. 5. 2010 12:55
Re: Karma,

Pripojuji se! R^

0 0
možnosti

SID09

30. 5. 2010 10:59
Na rozdíl od teoretiků

Já mám s tímto problémem dlouholeté praktické zkušenosti. Dávám všem jasné, srozumitelné a stejné podmínky. Na národnosti, náboženství, barvě očí ....... mi nezáleží. Nepracuješ jak bys měl = táhni. Pracuješ stejně jako ostatní = budeš dostávat stejnou mzdu. Žádné jiné výhody, či znevýhodnění - a ono se to osvědčuje. Sice vyhazovaný nemakačenko, či zloděj občas mluví něco o rasizmu....., ale na to jsem si už zvykl. Zeptám se jen jestli mám do zápočťáku napsat  pravdu =  kvalifikovaný důvod výpovědi pro okamžité zrušení prac poměru. ;-)!!

Pokud by se tak chovala i státní správa a školství, bylo by po problému!!

0 0
možnosti

Drahomir Radek Horvath (D.H.R)

30. 5. 2010 11:04
Re: Na rozdíl od teoretiků

8-o Být takových jako Vy většina tak není vůbec důvod trávit nedělní dopoledne datlováním do klávesnice. Sakra chlape udělal jste mi dneska velkou radost, děkuji

0 0
možnosti

Stará kára

30. 5. 2010 10:54
Já nechci,

aby podnikatel bral příspěvek "na Roma, dlouhodobě hledajícího práci". Absolutně ne.

Ten podnikatel může a musí brát příspěvek výhradně na  o b č a n a   dlouhodobě hledajícího práci. Jesno, zda gadžu, cikána či naturalizovaného vietnamce.

0 0
možnosti

Drahomir Radek Horvath (D.H.R)

30. 5. 2010 11:01
Re: Já nechci,

Podívejte se madam tady jsem úmyslně vybral skupinu obyvatel která spadá do kategorie "problematická menšina" ve vztahu k profesnímu uplatnění. Až budu psát o propuštěných vězních, abstinujících narkomanech, invalidních důchodcích, ženách po mateřské.....tak také budu tuto kategorii jasně specifikovat jako obtížně zaměstnavatelná menšina. Mnoho Romů nemá vštípeny základní pracovní návyky, jsou dlouhodobě nezaměstnaní atd. takže jasně do kategorie zhora zmíněné spadají. Nepodsouvejte mi ani náznak pozitivní diskriminace jelikož to by jste mi křivdila. Četl jsem politické programy všech politických stran které se do sněmovny probojovaly a tak vycházím z jejich tezí a opatření. Hezkou neděli přeji

0 0
možnosti

jujanek

30. 5. 2010 10:46
Kdou jsou?

Dovolte mi jednoduchou otázku: Kdo, nebo jaký člověk je podle Vás Rom ? Jak takového člověka poznáte?

0 0
možnosti

svetla666

30. 5. 2010 10:38
Tak toto posuďte sami...

Až lidi vyburcovali média, aby se uráčily alespoň něco málo napsat..pahnus !

http://www.radicalboys-brux.com/web/component/content/article/29-the-cms/475-zajima-tohle-vbec-nkoho.html

0 0
možnosti

Libri

30. 5. 2010 10:36
tvrdá práce se vyplatí v budoucnosti, lenost se vyplatí hned

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3961x
"Většina Romů se zaměřuje jenom na svůj problém a všechno hodnotí ze svého pohledu. My jsme chudáci, my neseženeme práci, naše děcka jsou ve škole špatný... Málokdo se ptá, co může zlepšit on sám."
Za svými názory si stojím a proto kdykoliv:
e-mail(horvy00@seznam)
mob.(739312147)
Skype(D.H.Radek)

Seznam rubrik