Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dresden!!!!!

Zmeškal hromadný odjezd iniciativy V Ústí neonacisty nechceme a tak se do saské metropole dopravil po vlastní ose a jako samostatná jednotka čítající dvě osoby se rozhodl okamžitě po příjezdu podpořit obyčejné měšťany, kteří dávají jasně na srozuměnou, že pochody neonacistů (ač soudně povolené) ve svém městě nechtějí. Občanská neposlušnost v praxi. Zjistil, že jistá stanoviště jsou defakto hnízdem německých politických stran (SPD, Grune,Die Linke.....). Striktně apolitický hledal spřízněné duše z řad národnostních menšin a papalášům z Čech i Německa se bravurně vyhýbal.

Zjistil jsem, že neonacistu nedostanu do hledáčku fotoaparátu, jelikož jim bylo znemožněno opustit nádraží na Neustadt. V tom znenadání spatřil jsem v dáli ty nejradikálnější odpůrce neonacistů. Podobnost vlajky s tou známou antifáckou mi vnukla myšlenu na splacení dluhu, který vůči těmto lidem pociťuji. Nechci glorifikovat radiální skupinu, ale jsem si vědom toho, že v první linii boje proti neonacistům u nás v ČR stojí právě tito lidé. Defakto se bijí i za nás Romy a tak já jako Rom jsem pár minut pochodoval po jejich boku a podržel pomyslný prapor i ten skutečný:

 

Policejní manévry byly monstrózní a kromě pěti policejních vrtulníků jsem viděl spoustu policejních vozů i těžkooděnců. Německá důslednost je příkladná a proto jsem nebyl vůbec překvapený, když jsem se postavil do čela odpůrců neonacistů a viděl před sebou jen hradbu těl v policejních uniformách a barikády postavené ze služebních vozů. Tady by se k sobě oba tábory nepochybně nedostali:

I tady to však bylo cítit příliš testosteronem a kvalitním pivem a možná i něčím jiným. Tak jsem hledal nějakou skutečnou partu řadových měšťanů, ať zedníci, svařeči, studenti či profesoři bylo mi to fuk. Jen žádná politická strana nechť si tu nehoní triko. Překročil jsem proto milovanou řeku po krásném starobylém mostě a ocitl se na místě zvaném Theater Platz, kde se to začalo také scházet a okolní architektura mi vyrazila takovým způsobem dech, že jsem nemohl již nikam jít, ale dlouhé minuty zírat kolem sebe. Když jsem se probral z vytržení, tak to kolem mne vypadalo asi takhle a Já byl spokojený, že jsem tam, kam jsem měl namířeno:

Tak tady mezi těmi lidmi strávil mrazivé odpoledne. Spřízněné duše z řad národnostních menšin tuzemských, či zahraničních jsem neobjevil, ale věřím, že tam byli....Občany, kteří přišli do ulic vyjádřit svůj názor jsem s chutí podpořil svou přítomností. Prostě historie se nesmí opakovat a spousta lidí to chápe. Dnes jsem byl tohoto svědkem.

 

 

Autor: Drahomír Radek Horváth | sobota 13.2.2010 20:57 | karma článku: 17,16 | přečteno: 2064x
  • Další články autora

Drahomír Radek Horváth

Nevím jak se k tomu postavit

Nejsem paranoik, nepaušalizuji, lidi posuzuji podle kvality charakteru a nikoliv podle barvy kůže, toleruji jiné názory, jiná náboženství, jiné sexuální orientace, atd.

21.7.2015 v 7:26 | Karma: 25,03 | Přečteno: 874x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Radek Horváth

Romové jsou zlatý důl

V první řadě bych nerad, aby vznikl dojem, že Romové obecně jsou sociálně vyčlenění a že jejich/naše integrace do společnosti se týká celé jedné národnostní menšiny občanů ČR. Mnozí z nás jsou integrováni do společnosti.

11.7.2015 v 11:04 | Karma: 34,07 | Přečteno: 1883x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Radek Horváth

Ruce pryč od Děčína, pseudoaktivisté

Takže jsem si otevřel na internetu Deník Referendum s vidinou načerpání objektivních informací v té záplavě on-line bulváru to byl doposud můj elixír vyváženosti a pravdivosti. Celkem natěšený jsem se začetl do komentáře slečny Čonkové (Sousedské vztahy ohrožené nenávistí: Ty černá hubo, co tady děláš?), který pojednává o drsné reakci majitele pozemku v Děčíně, po té, co mu do zahrady „přepadl“ sedmiletý chlapec. Autorka sama píše, že poskládala vedle sebe výpovědi, aniž by je hodnotila. Myslí navíc, že právě tak získáme obrázek.

11.7.2014 v 21:26 | Karma: 13,52 | Přečteno: 951x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Radek Horváth

Romové, ukažte laskavost a solidaritu!

My Romové jsme právoplatní občané České republiky a jako tací, krom práv a povinností z toho vyplývajících, máme také (nebo bychom měli mít), jisté soucítění se všemi spoluobčany tohoto státu, kteří právě v těchto dnech zažívají nejhorší životní období. Tisíce lidí v této zemi bylo ohroženo na zdraví a majetku a spousta z nich přišla v důsledku živelné katastrofy o veškerý majetek, nebo o jeho velkou část. Tito lidé jsou nyní odkázáni na pomoc svého okolí a na míře solidarity všech lidí bez rozdílu etnicity, kteří mají srdce na správném místě. Romové, prosím vás ukažte všem, že jste to právě vy, kdo má srdce a dovede pomoci v nouzi.

8.6.2013 v 12:19 | Karma: 36,56 | Přečteno: 5376x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Radek Horváth

My a oni

Facebook je plný svinstva to je známá věc. Je však s podivem, že nechutnosti se tam dělí na ty, které jsou přijatelné, vtipné a humorně parodující a na ty ostatní. Jádro pudla však vězí v tom, že pokud se to přímo netýká mé osoby tak je mi to vuřt a jestli se to trefí do nějaké skupiny vůči které, mám nějakou zjevnou, nebo latentní zášť, vůči které cítím nevraživost, tak se tomu směji a sdílím na svou stránku jak smyslu zbavený. Urážky a hanlivé texty dostaly svůj etnický kabátek a tím pádem také řadu obhájců.

17.4.2013 v 20:08 | Karma: 15,89 | Přečteno: 856x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3961x
"Většina Romů se zaměřuje jenom na svůj problém a všechno hodnotí ze svého pohledu. My jsme chudáci, my neseženeme práci, naše děcka jsou ve škole špatný... Málokdo se ptá, co může zlepšit on sám."
Za svými názory si stojím a proto kdykoliv:
e-mail(horvy00@seznam)
mob.(739312147)
Skype(D.H.Radek)

Seznam rubrik